۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲

چمن گلی در گفتگو با مهر:

بهترين فرنگي كاران را براي رقابت‌هاي آسيايي انتخاب كرديم

بهترين فرنگي كاران را براي رقابت‌هاي آسيايي انتخاب كرديم

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به غيبت ملي‌پوشان جام جهانی در رقابت‌های قهرمانی کشور و با بررسی شرایط فرنگی کاران در اردو، ترکیب تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شد.

عبداله چمن گلی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: در جلسه مشترک گروه مشاوران و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی مقرر شد بر مبناي فرايند انتخاب تيم ملي كشتي فرنگي، ملي‌پوشان منتخب رقابت‌های قهرمانی کشور و جام جهانی به اردوی رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شوند.

وي تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر نفرات حاضر در جام جهانی با اجازه کادر فنی قبلی در قهرمانی کشور شرکت نکرده بودند و از طرفی برخی نفرات حاضر در این رقابت‌ها آمادگی لازم را نداشتند، در نهایت پس از جلسه با اعضای شورای فنی ترکیب فوق را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب کردیم.

مربي ارشد تيم ملي كشتي فرنگي ادامه داد: دلیل صدور مجوز مستقیم به برخی نفرات ( به جز مدال‌آوران المپیک) برای شرکت در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی، حضور آنها در رقابت‌های آسیایی هند بود که البته هنوز در مورد ملی‌پوش وزن 55 و 120 کیلوگرم تصميم گيري نهايي نشده و تلاش ما این است تا پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا تکلیف ملی‌پوشان این اوزان را نیز مشخص کنیم.

چمن گلی خاطر نشان کرد: مرحله بعدی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی پس از قهرمانی آسیا و برای شرکت در جام بین‌المللی یادگار امام برگزار می‌شود که برای این اردو تمامی مدعیان دعوت می‌شوند. البته حضور کسانی که مجوز شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را دارند، در این اردو اختیاری است.

وي در پایان گفت: در جلسه مشترک گروه مشاوران و کادر فنی و بر اساس فرآیند انتخاب تیم‌های ملی تلاش شد با توجه به در نظر گرفتن تمامی عوامل از جمله سوابق و عملکرد کشتی‌گیران، همچنين ملاحظات مقرر در فرايند مذكور، در خصوص اولين سال اجراي اين ضوابط، سهمیه حضور در مراحل مختلف انتخابی برای آنها در نظر گرفته شود.

رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 29 فروردین ماه تا 3 اردیبهشت‌ماه در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار می‎شود.

کد خبر 2027080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha